اولین جلسه بمنظور اجرائی شدن هدف “همگرائی و همسوئی نمایندگان برای پیگیری منافع استان”

اخبار نظام صنفی

اولین جلسه بمنظور اجرائی شدن هدف “همگرائی و همسوئی نمایندگان برای پیگیری منافع استان” با حضور بیش از ۲۰۰ نفر از معتمدین و بزرگان مناطق مختلف شرق شهرستان اصفهان، فعالین محیط زیست و اعضای هیئت مدیره صنف کشاورزی و اعضای محترم شورای اسلامی بیشتر مناطق برگزار شد و سخنانی ایراد شد که سخنرانی مهندس اسفندیار امینی دبیر اجرایی صنف کشاورزی استان اصفهان تحت عنوان “همگرائی و همسوئی نمایندگان” جهت اطلاع ارسال میگردد. لطفا تا پایان گوش بفرمائید و حتما اطلاع رسانی کنید. ممنون
@esfandiaraminl

کشاورزان محترم و مردم شریف،چکار کنیم که نمایندگان مجلس:
۱- برای منافع استان، منسجم و متحد باشند؟
۲- به نسبت درصد رای که از ما میگیرند،وقتشان را برای ما بگذارند؟
۳- به مسائل محیط زیست و آب و کشاورزی تالاب گاوخونی و مسائل اصلی روزمره مردم،آشناتر و متعهدتر باشند؟
۴- در مقابل تهدیدها و تطمیع های احتمالی از تعهدات خود برای منافع مردم،عقب نشینی نکنند؟
۵- پیگیری های عمومی و زیربنایی را به پیگیریهای فردی اولویت دهند و همگی آنها بصورت متحد وقت خود را برای اجرا کردن برنامه های اساسی استان و شهرستان ها قرار دهند که منافع آن برای مردم زیادتر و پایدارتر از پیگیری های امورات فردی باشد؟
۶- چکار کنیم که پس از انتخاب، نمایندگان منتخب خود را اولا نظارت کنیم که از تعهداتی که به مردم دادند، عدول نکنند و ثانیا حمایت کنیم تا بتوانند قول هایی که به مردم دادند را عملیاتی کنند؟
۷- و بسیاری دیگر .
دوستان آیا میدانید امسال که آب در رودخانه زاینده رود جاری بود:
– حدود ۳.۵ میلیون تن انواع محصولات در شرق و غرب اصفهان تولید شد که یا خوراک مردم شد یا مصرف دام و یا کارخانجات شد؟
– مردم صیفی و سبزی و میوه و گوشت و … را ارزانتر و سالم تر استفاده کردند؟
– مردم از چشم اندازهای زیبای بیشتری اطراف رودخانه و فضای سبز در داخل و خارج شهر برخوردار بودند؟
– مردم هوای سالم تری تنفس کردند و گرد و غبار آلوده و بیماری زای کمتری از تالاب گاوخونی و اراضی کشاورزی، وارد شهر شد؟
– ازدواج ها بیشتر شد، طلاق ها کمتر شد،منازعات خانوادگی زیادی به آشتی ختم شد،کار بیشتر بود و بیکاری کمتر، دعوا و سرقت و بزهکاری قاچاق و اعتیاد و نا امنی فروش ارزان زمین و خانه و لوازم کار و اعتیاد و مهاجرت و تشکیل پرونده قضائی و فرونشست زمین و آلودگی و … کمتر بود و در عوض شادی و عروسی و خانه سازی و ماشین خریدن و توریست کاسبی شهری و روستائی و مسافرت و همه‌ی چیزهای خوب زیادتر بود؟
– آب سالم و کافی برای شرب و مصارف شهری و کارخانجات و ساختمان سازی و دامداریها و گل خانه ها و ادارات و فضای سبز و همه و همه زیادتر بود؟
# پس آیا بهتر نیست هدف و برنامه اصلی نمایندگان و مسئولین و مردم در جهت احیای دائمی زاینده رود باشد تا به همه اقشار اقتصادی و اجتماعی و محیط زیست خدمت بشود؟

دوستان عزیز، صنف کشاورزی اصفهان در نظر دارد با مشورت اندیشمندان و بزرگان اقشار مختلف و معتمدین و دلسوزان و اصفهان دوستان، نسبت به همگرائی انتخابات برای تعیین نمایندگانی که شرائط فوق را داشته باشند،تلاش نماید و در این راستا نشست هایی را با تشکل های فعال مردمی و صنفی و زیست محیطی و شوراها و اتحادیه ها و دانشگاهیان و …. و خود نمایندگان و نامزدهای محترم، برگزار خواهد نمود تا انشاءالله، فارغ از نگاه سیاسی و جناحی و حب و بغض های غیر متعارف، بهترین انتخاب را که بیشترین فایده را برای آب و زاینده رود و محیط زیست و اشتغال و حل سایر مسائل و مشکلات مردم را به همراه داشته باشد، رقم بزنیم.
از کلیه علاقه مندان به اصفهان و مردم تقاضا دار بمنظور تهیه منشور تعهدآوری که در حال تهیه میباشد، نقطه نظر خود را به آدرس های دفتری و اینترنتی زیر ارسال نمایند.چنانچه علاقه مند به برگزاری جلساتی میباشید، اعلام بفرمائید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *