مطالبه کشاورزان اصفهان سیاسی نیست/ متخلفان حوزه آب باید قانونی محاکمه شوند

اخبار زاینده رود

عضو هیأت مدیره نظام صنفی کشاورزی شهرستان اصفهان گفت: واگذاری حق‌آبه‌های کشاورزان به بخش‌های دیگر توسط وزارت نیرو، فروش مال غیر محسوب شده و عاملین این نوع تخلفات باید توسط قوه قضائیه محاکمه شوند تا درس عبرتی برای سایرین و کسانی باشد که حق‌ و حقوق کشاورزان را پایمال کرده‌اند.
حسین محمدرضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: با وجود ظلمی که در حق کشاورزان اصفهان در چند دهه گذشته شده است، هیچ موقع دست از حمایت نظام جمهوری اسلامی، برنداشته و همان‌طور که قبلاً ثابت کرده‌اند همیشه حامی نظام، ولی‌فقیه بوده و هستند.

عضو هیأت مدیره نظام صنفی کشاورزی شهرستان اصفهان افزود: اعتراضات و تجمع کشاورزان یک مطالبه صنفی است، و به‌ هیچ‌ وجه سیاسی نیست، این کشاورزان موقعیت کشور را در نظر دارند و در تجمعاتشان و مطالبه‌گری خود همواره در شعارها و پلاکاردهای خود پشتیبانی خود را از نظام جمهوری اسلامی اعلان می‌کنند و اجازه سوءاستفاده به بیگانگان و گروهک‌های معاند و ضدانقلاب نداده و نخواهند داد.

وی افزود: این کشاورزان با توجه به ارادتی که به‌ نظام و انقلاب و رهبرشان دارند، به دنبال احقاق حق‌ و حقوق خود هستند و به‌ هیچ‌ وجه از حق خود کوتاه نخواهند آمد؛ با توجه به حجم عظیم مصوبات و قوانین که در اجرای حقوق آن‌ها مصوب شده است پیگیر بوده و از کسانی که بدون در نظر گرفتن حق‌ و حقوق آن‌ها حق‌آبه‌شان به‌ صورت غیرقانونی به بخش‌های دیگر فروخته‌شده و توان جبران آن را ندارد شکایت دارند.

محمدرضایی با بیان این که همین کشاورزان موقع جنگ تحمیلی برای حفظ نظام و میهن بیشترین مشارکت را داشته و بیشترین شهدا و جانباز را تقدیم انقلاب کردند، افزود: در تمام انتخابات مشارکت بالای ۹۰ درصدی داشته‌اند و خواهند داشت، این نشان‌دهنده انقلابی بودن این مردم زحمتکش پاک‌دل و مظلوم است و در انتخابات پیش رو نیز این را به دشمنان این مرزوبوم ثابت خواهند کرد.

عضو هیأت مدیره نظام صنفی کشاورزی شهرستان اصفهان گفت: اکثر کشاورزان جانباز جنگ تحمیلی و از خانواده‌های شهدا رزمندگان و ایثارگران هستند و دغدغه‌شان حفظ نظام جمهوری اسلامی است؛ این کشاورزان در ۴ دهه گذشته نشان دادند در تمام عرصه‌ها انقلاب همه‌جوره پای انقلاب و رهبر معظم انقلاب خود ایستاده‌اند.

وی افزود: واگذاری حق‌آبه‌های کشاورزان به بخش‌های دیگر توسط وزارت نیرو، فروش مال غیر محسوب شده و عاملین این نوع تخلفات باید توسط قوه قضائیه محاکمه شوند تا درس عبرتی برای سایرین و کسانی باشد که حق‌ و حقوق کشاورزان را پایمال کرده‌اند و خلاف مصوبات عمل کرده‌اند و با عمل خلاف قوانین کشاورزان را به نان شبشان محتاج کرده‌اند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *